هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

کلمات کلیدی

توضیح اسهال مزمن

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲ ق.ظ

توضیح اسهال مزمن

اسهال یک بیماری نیست و بیشتر نشانه ای از مسائل دیگر است. با توجه به علت اسهال، تغییر در رژیم غذایی می تواند اثر فوق العاده ای در پیشگیری و درمان اسهال داشته باشد.

در این مقاله، ما در مورد وب سایت شجاعانه در مورد اسهال مزمن صحبت می کنیم، امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.
اسهال مزمن چیست؟

اسهال را می توان به عنوان حاد یا مزمن طبقه بندی کرد. اسهال حاد معمولا به علت عفونت باکتریایی، ویروسی یا انگلی رخ می دهد. این نوع اسهال می تواند چندین ساعت تا چندین روز ادامه یابد و در بیشتر موارد درمان غیر ضروری برای یک درمان خاص به تنهایی درمان خواهد شد. اسهال مزمن معمولا می تواند به مدت چهار هفته یا بیشتر ادامه یابد، یا ممکن است شروع یا متوقف شود. بیماری های مختلف مانند بیماری سلیاک، سندرم روده تحریک پذیر، و بیماری التهابی روده می تواند علت باشد. در این مقاله، ما در درمان اسهال مزمن تمرکز خواهیم کرد.
التهاب روده

علت اصلی التهاب روده ناشناخته است، اما می تواند با عوامل خطر و دلایل آن توضیح داده شود، زیرا افزایش مهاجرت از روستاها به شهر و افزایش شهرنشینی، و پس از آن بهبود عمومی سلامت فردی، واکسیناسیون منظم، تغییر رژیم غذایی مردم و مصرف بیشتر غذاهای پر چرب، پروتئین بالا، فیبر کم، کاهش فعالیت بدنی و شیوع چاقی در جمعیت، تحت تاثیر بیماری قرار می گیرند. استفاده از یخچال های خانگی نیز به علت بهبود معیشت گسترده شده است. باکتری هایی که شرایط محیطی خوب در حدود 4 درجه سانتیگراد دارند، رشد و بهبودی بهتر و بهتر در یخچال های طبیعی دارند که ممکن است به بیماری کمک کند. البته، آب و هوا، از جمله آلودگی و گرد و غبار، همچنین به علل این بیماری کمک می کند و بحث های ژنتیکی در این زمینه نباید نادیده گرفته شود.
علائم التهاب روده

بیماری التهابی روده منجر به علائم اسهال (با خون یا بدون خون)، خونریزی از انسداد، درد شکم، کاهش وزن و تب می شود. در واقع، اسهال مزمن و طولانی مدت، خونریزی مدفوع، و گاهی اوقات مدفوع و سوزش معده علائم التهاب روده است. همچنین بیماری هایی مانند التهاب کبدی و کبدی چربی، زردی و مجاری صفراوی نیز می تواند عوارض بیماری التهابی روده باشد و حتی در برخی موارد حتی قرمز شدن و زخم های پوستی نیز ممکن است علائم بیماری باشد.
علت اسهال مزمن در کشورهای غربی

سندرم روده تحریک پذیر و عدم تحمل غذا یکی از شایع ترین علل اسهال مزمن در کشورهای غربی است. سندرم روده تحریک پذیر در انواع مختلف، از جمله یبوست، اسهال، یا ترکیبی از هر دو دیده می شود. خوشبختانه، با تغییر دادن رژیم غذایی، مانند رژیم غذایی FODMAP، اسهال را می توان از طریق سندروم روده تحریک پذیر کنترل کرد. FODMAP ها کربوهیدراتهای طبیعی در غذاها، از جمله میوه ها، دانه ها و حبوبات هستند که می توانند باعث اسهال و مشکلات گوارشی در افراد شوند. حذف FODMAP از رژیم غذایی تنها روش اثبات شده علمی برای مدیریت سندرم روده تحریک پذیر است. یکی دیگر از فرایندهای سیستماتیک برای شناسایی سایر عدم تحمل غذا مورد نیاز است. شما باید مصرف غذا و علائم خود را ضبط کنید و با یک متخصص تغذیه مشورت کنید.

  • علی منصوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی