هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

کلمات کلیدی

عفونت دندان عقل

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۲۸ ق.ظ

عفونت دندان عقل

آبسه دندانی رخ می دهد اگر خمیر دندان نمی تواند از وضعیت پس از عفونت محافظت کند، احتمال وجود آبسه دندانی در نوک ریشه دندان بالا است. این عفونت از نوک دندان به لثه گسترش می یابد و باعث تورم می شود که برای درمان دشوار است و حتی گاهی اوقات به دندان درد نیاز دارد. با این حال، می توانید از این روش ها برای کاهش درد استفاده کنید. عصاره گل رز را با آب لیمو خود ترکیب کنید. سپس این مخلوط را در دهان خود برای چند دقیقه نگه دارید و در نهایت آن را از بین ببرید. این حداقل 3 بار تکرار شود تا حداقل نتیجه را ببینید. همچنین، یک لیوان آب تازه لیمو به مدت 2 روز برای درمان عفونت های دندان صمغی کنید. همچنین تورم را کاهش می دهد و نفس بدی را از بین می برد. همچنین، زنجبیل و نمک را روی آدامس تسکین دهید. برای درمان عفونت های دندانی و درمان آبسه دندان ها، هر روز سه قاشق چای خوری را به قارچ می رساند. بنابراین هر توله را با یک لیوان آب یا آب بخورید. همچنین کلسترول را کاهش می دهد.
آنتی بیوتیک عفونت دندان

داروهای مؤثر بر عفونت دندان (آنتیبیوتیک): دهان: روش اول: 24 کپسول آموکسی سیلین 500 میلی گرم هر 8 ساعت 1 با 24 قرص مترونیدازول 250 میلی گرم هر 6 ساعت 1. روش دوم: 10 کپسول سفیهکسیم 400 میلی گرم روز اول هر 12 ساعت 1 و از روز دوم هر 24 ساعت 1. روش 3: 24 کپسول کلیندامایسین 150 میلی گرم هر 6 ساعت 1 قرص به همراه 24 قرص مترونیدازول 250 میلی گرم هر 6 ساعت 1. تزریق: پنی سیلین 800،000 آمپول 4 بار در هر 12 ساعت 1 بار حساسیت عضله یا پنی سیلین، کلیندامایسین 150 میلی گرم آمپول 4 بار در هر 12 ساعت 1 تزریق عضلانی داخل عضلانی.
دندان عفونی استخراج شده است

عفونت، هر چند نادر، گاهی اوقات رخ می دهد. اگر دندانپزشک متوجه شود که خطر ابتلا به عفونت وجود دارد، ممکن است قبل و بعد از گرفتن دندان، آنتی بیوتیک ها را تجویز کنید. استخراج ناقص دندان به طوری که ریشه دندان در فک باقی می ماند. دندانپزشک شما معمولا تلاش می کند دندان ها را ریشه کن کند تا از عفونت جلوگیری کند، اما گاهی اوقات خطر ریشه های کوچک ریشه را کم می کند.
عفونت دندان در بارداری

درمان درد دندان در دوران بارداری دارای محدودیت های خاصی است. از آنجا که این دارو ممکن است به جنین آسیب وارد کند. نگرانی اصلی در این زمینه، رادیولوژی، بیهوشی و داروهای تجویز شده برای از بین بردن درد دندان در دوران بارداری است. شما همیشه باید دندانپزشک خود را به حاملگی اطلاع دهید تا تاثیری در بارداری شما در طول درمان نداشته باشد.
عفونت دندان در دوران بارداری

درمان درد دندان در دوران بارداری چندین راه دارد. در دوران بارداری زنان مجاز به مصرف داروهای جدید نیستند. از آنجا که ممکن است برای جنین مشکل باشد. اما راه درمان دندان در دوران بارداری چیست؟ دندانپزشکان و پزشکان معتقدند که حتی در دوران بارداری باید مشکلات سلامتی دندان را نیز درمان کرد، اما برای انجام این کار، ملاحظاتی در مورد وضعیت مادر و جنین وجود دارد. دندانپزشک یک داروی بیهوشی را در حداقل میزان انتخاب می کند تا راحتی شما را در طول درمان و حفاظت از جنین تضمین کند.

  • علی منصوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی