هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

کلمات کلیدی

شعر در مورد فکر کردن ؛ 71 شعر کوتاه در مورد فکر کردن

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۴۸ ب.ظ

شعر در مورد فکر کردن

شعر در مورد فکر کردن

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد فکر کردن برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.فکر کردن باعث پیشرفت انسان می شود و در تعالیم دینی هم ارزش آن بیش از عبادت ذکر شده است.امیدواریم با خواندن این شعر های زیبا به تفکر و تعقل تشویق شوید

این اواخر

به من فکر می کنی

و دلت برایم تنگ می شود!

کاش زنده بودم و

این روزها را

می دیدم

شعر در مورد فکر کردن

امسال که آمدی

برایم گردنبندی بیاور

با پنجاه و پنج دانه ی مروارید

بگذار فکر کنم

به خاطر من

پنجاه و پنج بار

دل به دریا زده ای!!

شعر در وصف فکر کردن

دلتنگی

عین آتش زیر خاکستر است

گاهی فکر میکنی تمام شده

اما یک دفعه

همه ات را آتش می زند

شعر فکر کردن

به تو فکر می کنم

و برگ های زرد

یکی یکی

شکوفه می شوند

راستی

آنجا هم

پاییز

این همه زیباست؟

شعر فکر را پر بدهید از کیست

فکر بلبل همه آن است

که گل شد یارش

گل در اندیشه

که چون عشوه کند در کارش

شاعر شعر فکر را پر بدهید کیست؟

به تو فکر می کنم و

بی اختیار لبخند می زنم

تو منظره ی همان دشتی

که بارها سرتاسر رویاهایم را

دیوانه وار در آن دویده ام

شعر فکر را پر بدهید

دهانم پیله ی پروانه هاست

این حرف های ناگفته

این سکوت طولانی

یک روز شعر بلندی خواهد شد

عشق من!

 با انگشت هایم

به تو فکر می کنم

و این خطوط، آغوشند…

شعر فکر را پر بدهید نیما یوشیج

فکر نکنید هر کس که از راه رسید

هر کس که با شما خندید

هر کس که چند صباحی گیر داد و پیگیر شد

می تواند رفیق شما باشد…

شعر فکر را پر بدهید از نیما

می گویی:

پرنده ها هیچ فصلی چتر بر نمی دارند!

و فکر می کنی

جهان جای بهتری می شد اگر

جای این دستها

از شانه هامان

دو بال کبوترانه می رویید

شعر فکر را پر بدهید از نیما یوشیج

به من فکر کن

قبل از خواب

در لحظه های مکاشفه

در آخرین ثانیه هشیاری

بگذار پروانه ای که روی شانه ات نشسته

عطر گیسوان مرا نفس بکشد

در آن سوی مرزهایی که

بین ما فاصله انداخته

شاعر شعر فکر را پر بدهید

من ز فکر تو

به خود نیز نمی‌پردازم

نازنینا

تو دل از من

به که پرداخته‌ای؟

شعر فکر را پر بدهید

همیشه فکر می کردم

بدترین چیزِ زندگی این است که در تنهایی تمام شود.

اما بدترین چیز، تمام شدن زندگی در میان مردمی است

که به تو احساس تنهایی می دهند.

شعر فکر را پر دهید

دیوانه ام

فکر می کنم شیشه ام

عاقبت رها می شوم و می شکنم

نگران دست های توام

هر بار که زمین می خورم!

شاعر شعر فکر را پر بدهید

لابد دوستت دارم هنوز

که هنوز

فکر می‌کنم

از هزار و صد نسخه‌ی این شعر

یک نسخه را

تو به خانه می‌بری

و تو تنها تو می‌فهمی

چند جای این شعر،

خط خورده است.

شعر فکر

دیگه نمى خوام به چیزایى که ندارم

 فکر کنم

مثل نداشتن تو

مى خوام

به چیزایى که هنوز دارم فکر کنم

مثل دوست داشتن تو

شعر فکرشم نکن محمد علیزاده

من با همه ی درد جهان ساختم اما

با درد تو هر ثانیه در حال نبردم

تو دور شدی از منو با اینهمه یک عمر

من غیر تو حتی به کسی فکر نکردم

شعر فکرش را نکن

هر که تشویش سر زلف پریشان تو دید

تا ابد از دل او فکر پریشان ننشست

شعر فکرش رابکن

دلم می‌خواهد فکر کنم

تو اهل این‌جایی!

اصلن فکر کنم تو الآن همین‌جایی،

همین حالا

کنار همین نوشتن‌ها

کنار همین‌که فکر می‌کنم،

همین‌که می‌بینم

کنار همین سلام،

علاقه‌یِ خوبم

علاقه جانِ من

شعر فکر تو

از تمام نداشته‌ها

می‌توانی به من فکر کنی

چگونه دستم را می‌گیری؟

چگونه آغوشت را برویم می‌گشایی؟

چگونه سرت را به سینه‌ام می‌فشاری؟

مرا دوست‌تر بدار…

انگار که همین حالا از دستت خواهم رفت…

شعر فکر میکردم خدا

به تو فکر می کنم

و می دانم

فرصت اندک است

برای “دوست داشتنت”

به تو فکر می کنم

هر لحظه، هر روز

در خیابان، در اتاق،

کنار میز صبحانه، روی تختم

و روز به روز پیرتر می شوم

شعر فکرشم نکن

یک روز از فکر کردن به تو دست می کشم

می روم سراغ کارهای ناتمام

شعرهای نگفته

نشست و برخاست با سایه ها

خیابان گردی های بی سلام.

کارهایم که تمام شد

من می مانم و یک عالمه وقت

من می مانم و تحمل ثانیه های سخت!

آن وقت می نشینم و

سر فرصت

به تو فکر می کنم.

شعر فکرشم نکن محمد علیزاده

تمام روز

در این فکری

که چگونه صدایش بزنی

تا برگردد

و چگونه نگاهش کنی

که دلش بلرزد و بماند.

تعبیر خواب مار خاکستری سفید

تعبیر خواب مار خاکستری چیست

تعبیر خواب مار خاکستری و سیاه

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری

تعبیر خواب مار بزرگ زرد رنگ

کشتن مار در خواب تعبیرش چیه

کشتن مار در خواب تعبیرش چیست

مار در خواب کشتن

مار در خواب

مار سیاه در خواب تعبیرش چیست

مار در خواب تعبیرش

تعبیر خواب مار خاکستری و سفید

تعبیر خواب مار بزرگ خاکستری

تعبیر خواب مار بزرگ در آب

تعبیر خواب مار زنگی خاکستری

گرفتن مار در خواب تعبیرش چیست

مار در خواب تعبیرش چیه

نیش زدن مار در خواب تعبیرش چیست

کشتن مار در خواب تعبیرش

دیدن مار سیاه در خواب تعبیرش چیست؟

مار را در خواب کشتن

کشتن مار در خواب نشانه چیست

کشتن مار در خواب چیست

کشتن مار در خواب به چه معناست

دیدن مار سبز در خواب تعبیرش چیست

دیدن مار در خواب تعبیرش چیست

کشتن مار در خواب چ تعبیری دارد

تعبیر دیدن کشتن مار در خواب

کشتن مار بزرگ در خواب تعبیر

 

  • علی منصوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی